tirsdag den 17. april 2012

Fjollerier!

Hæhæ, jeg har ændret min blog lidt, som dem der har læst min blog før, nok kan se.(:
Det er længe siden jeg har opdateret min blog, men det er der en helt simpel grund til - jeg har ikke haft internet :(:(:(:(:(:(
- MEN DET HAR JEG NU.. hæhæhæhæhæh
Jeg har faktisk haft det i et stykke tid, eftersom at det egentlig er endt ud i, at jeg bruger det internet jeg har på min telefon. Men jeg synes bare der har været så meget at se til, da det egentlig er en del hårdere at bo alene end jeg troede.
Det er hårdt både fysisk og psykisk.
Fysisk, fordi at nu skal jeg selv vaske tøj (Ja, min søde mor gjorde det, da jeg boede hjemme....), jeg skal vaske op - hvilket er rimelig uoverskueligt når man er vant til en opvaskemaskine der klarer det for en. (Min mor bildte mig ind da jeg var lille, at måden en opvaskemaskine fungerede på, var ved at der sad en lille sort Afrika unge inde i maskinen og slikkede det hele rent - og så naiv og godtroende jeg var, valgte jeg selvfølgelig at tro på min mor, da hun jo aldrig løg..... NEJ TYDELIGVIS IKKE....), derudover skal jeg jo også støvsuge, rydde op og bare gøre rent generelt..
Psykisk, fordi at jeg savner min familie. Det er forfærdeligt. Men heldigvis kommer de og besøger mig en gang i mellem, og jeg kommer da også hjem til dem - det er dejligt.
Jeg synes også det er ret hårdt, at have gymnasiet, 20 timers arbejde i ugen OG en lejlighed..

Faktisk noget helt andet - Så har jeg været sammen med min kæreste i 4 måneder i dag. Tiden går så hurtigt når man hygger sig. 


Nu skifter jeg lige emne - den har taske, som kan ses over denne tekst, - JEG ER FORELSKET!!!
- Problemet er bare, at jeg ikke lige kan finde 1000-1400 i overskud til denne taske .. Så hvis der er nogen der har det, og har lyst til at købe den til mig, THEN BE MY GUEST.. Så vil jeg med glæde gå på knæ og kysse personens fødder!!

Nå, det var alt for denne gang - skal nok blive bedre til at få blogget!
Much love 
Michelle



2 kommentarer:

  1. Nej Michelle din Mor lyver (løg? er det ikke en grønsag ??) aldrig.

    Tillykke med de 4 måneder sammen med Jeppe, ja tiden flyver når man har det godt.

    Hvis du klager over at du både skal arbejde og passe skolen, hvorfor flyttede du så hjemmefra ??? Spørger din ONDE mor.

    Møs møs fra mor

    SvarSlet
  2. Jeg klager ikke, jeg skriver bare..
    Møs

    SvarSlet