søndag den 12. juni 2011

Die you little jellyfish, die!

Valgte igen i aftes/nat at gå en smule for sent i seng, men i dag var det i det mindste mig selv der stod op, uden at ens mor kom ind og sagde at jeg skulle op! :)

Nå, men hvad skal jeg lave i dag? Let's see . .
Solen skinner, stranden skriger efter mig, min bikini skriger efter mig, mine solbriller skriger efter mig, og Jane skriger efter mig, eller nej, det er mig der skriger efter hende :D
Konklussion: JEG SKAL TIL STRANDEN (igen i dag) . . Det er kun en uge siden jeg var ude og bade sidst, tror jeg er afhænging ..
Det eneste negative jeg kan finde ved stranden, det må helt klar være skarpe muslinger der skærer en i fødderne, også vandmænd . .
Så bliver det satme heller ikke klammere!!
Også de folk der samler dem op og kaster med dem, AD!  det kan simpelthen give mig brækfornemmelse!
ad, ad, ad!
- nå men, nu skal jeg ikke være så ond, de kan jo bare svømme uden om mig, så er jeg glad.
( ellers løber jeg skrigende op af vandet, men det snakker vi ikke højt om....)

Nå, jeg må hellere få gjort mig færdig, Jane kommer om ti minutter og jeg sidder i nattøj endnu!

- Der kommer nok en opdatering i aften engang! Med billeder og lir ;) hæ hæ

Hold jer muntre, og GOD PINSE :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar