lørdag den 11. juni 2011

Lørdag - det en tør dag' ..

Jeg gik lige lovelig sent i seng i går, til at stå op kl. ti allerede, men ja, jeg gjorde det..

Arbejde var fint nok i går - fik lige tre ugers arbejde i sommerferien, så kommer forhåbentlig til at tjene en del - hvis altså skat ikke kommer og suger alle mine penge ud af mig ! ..
.. selvom jeg nu nok tror at de snart kommer og siger haps, eftersom det både er SU'en og lønnen der kører over frikort? damnit .. Jeg skal nok klare mig..

Da jeg sad på terrassen og røg en smøg i går aftes, gik det op for mig, hvor godt jeg egentlig kunne en tur til Italien lige nu, men så fik jeg en anden tanke ind over - DER ER KUN TO UGER TILBAGE!
- To forbandede uger til at jeg sidder og steger i Italien, bedre bliver det bare ikke!

Og hvad laver vi i dag? Ingenting, so wonder why I think it's a dry day :D

God weekend herfra ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar