onsdag den 8. juni 2011

This is me! :D

Hm, hvad skal jeg sige? Hvor skal jeg starte?
Tjo, jeg kan jo starte med at sige hvorfor jeg har valgt at lave en blog, og det er af den simple grund at jeg elsker at skrive, elsker at sladre og sludre hvilket jeg jo kan gøre her ;)

Lidt om mig:
Jeg er en pige på små atten år, mit navn er Michelle Hjort og jeg kommer fra en lille by udenfor Kolding, der bor jeg mor min mor, far og lillebror. Jeg har også en storesøster, men hun er lidt af en bailer (eller dvs hun er en super smart jura studerende, som bor i Århus med hendes kæreste).  :)
Det var vidst det grundæggende omkring mig. :D
Jeg går i 2.g på Kolding Gymnasie, eller dvs det gør jeg lige nu, efter ferien er jeg 3.g'er, hvilket jeg glæder mig enormt meget til - eftersom at jeg bare vil være færdig nu ! :D
Derudover arbejder jeg - mandag og fredag, ved Danske Fragtmænd. Der har jeg arbejdet siden april 2010 og jeg er glad for det. :)
Jeg rider hest, har redet i knap 11 år må det snart være, jeg nyder det meget, og når jeg rider, så kobler jeg af og er i min egen lille verden :b hehe
Jeg er lige startet på kur ved DDV (De Danske Vægtkonsulenter), fordi nu vil jeg tabe mig, derfor skal jeg også i gang med træningen igen. :)

Jeg tror lidt min mor er skyld i at jeg er kommet herind, hun har selv en blog (http://lis-medppindene.blogspot.com/), som gav mig lidt inspiration :D 


Min blog kommer vel grundlæggende til at handle om min hverdag, de ting jeg laver, køber, og oplevelser!:)

Men skriv endelig hvis der er noget i vil vide! :)


- I'm out ' peeeace ;)

1 kommentar:

  1. Velkommen i blog verdenen. Jeg håber du bliver glad for at være her, og jeg glæder mig til at læse din blog.

    Kh.

    SvarSlet