torsdag den 9. juni 2011

Shop-amok!

Nå, men i dag har da egentlig været en indholdsrig dag!

Var i centeret med hende den søde Jane, hvilket var lækkert!
Jeg fik købt en flot, flot, FLOT lædergrime til Mammos (samt et træktov i matchende farver (brun) og nogle æble godbider, selvom tyksakken ikke har brug for det).
Så var vi lidt rundt og Jane fik købt en masse tøj og sko! :'D
Da vi var i Gina Tricot forelskede jeg mig i nogle øreringe og nogle solbriller, men valgte ikke at købe dem :D

Kørte med mor og Nic hjem, og gik nærmest ud og et lys på sofaen efter jeg havde spist..
Men så var jeg da frisk til jeg skulle ud og ride!

Mammos var en skattemand i dag! Han gik suverænt!
Vicky og Ditte var der i dag - de savnede piger!
Det var så dejligt at se dem igen!

Nu vil jeg ind og læse på samfundsfag - som jeg har en aftale med mor om! :'D
I morgen står den på arbejd'arbejd, så der går ikke længe inden jeg burde sove!

God aften her fra ;)

Mooooooojn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar