lørdag den 9. juli 2011

Glæden ved at bo hjemme...

Må hellere undskylde for mine blog updates - eller ja, det er jo så mangel på samme.
Nå men, life goes on - (well, at least I hope so....)


Jeg er af den lykkelige overbevisning af, at mor og far er gud :'D !
Mere uddybet; når jeg tænker over det er jeg blevet forkælet så voldsomt den sidste mdr, uden helt at tænke over det ..

Nå, lad os tage det i kronologisk rækkefølge..

Jeg har for laaaang tid siden (dengang vejret var godt ._. ), været på café med min bedste veninde, Maria..
Det var super hyggeligt, i sær fordi det var så længe siden jeg havde brugt noget ordenligt tid sammen med hende..
Nå, men jeg havde jo som altid, taget mit kamera med :'D
- Tror jeg er afhængig af mine kameraer, de er uden tvivl mine små hjertebørn :')





Det dejlige vejr!


Smukke, smukke Maria..

Dagen efter var jeg ude og køre med mor, eller det vil sige vi var i Christiansfeld for at handle, og igen havde jeg min lille baby med :'D



Min fantastiske mor! <3


Vi siger hej til bøhlandet! 


På vej hjem - faktisk næsten hjemme!

Mor købte nye sko til mig i Christiansfeld - de var så søde at jeg ikke kunne stå for dem!


Lidt hippie, lidt iøjefaldende - lidt for meget min stil! 

Dagen efter skulle Nic klippes, også forbarmede mor sig lige over mig, og betalte for en klipning til mig også, så nu er jeg ikke længere langhåret, men ser derimod sådan her ud:


Det er lidt af det jeg lavede inden jeg tog til Italien, jeg skriver en blog senere med hvordan min tur til Italien var + lidt lækre billeder af mine indkøb - yay!

Jeg fik en dejlig overraskelse da jeg kom hjem fra Italien, da jeg vejede mig - havde tabt mig over tre kilo mens jeg var i Italien - FEDT!

Nå, jeg har travlt, skal ind og træne med Maria!
Moooooojn!!!

2 kommentarer:

  1. Tak skal du have for rosen.
    Jeg gør nu ikke mere for dig, end jeg gør for de andre af mine børn.

    Kh. Mor.

    SvarSlet
  2. Men stadig, jeg er glad for det du gør :')

    SvarSlet