fredag den 22. juli 2011

Kjøvenhavn!

Ååh, lad mig se, hvad jeg har lavet de sidste par dage? .. A R B E J D E T ..
Det kan vidst ikke komme som et chok for nogen! :'D


Jeg hader Maria meget lige pt, hun er dum.
Jeg har også udtrykt mine følelser for hende igennem et par hade beskeder over Facebook!
- Jeg håber hun ved, at jeg elsker hende et eller andet sted, dybt i mig :')

Jeg så også lige Jane her den anden dag, havde købt en lille grøn maske til hende i Italien, som hun blev rigtig glad for, hvilket betyder meget :') !

Det var nogle hyggelige timer med Amanda i går, selvom omstændighederne for at ses ikke var det mest optimale, så var det dejligt alligevel. :*

Jeg tager til København i aften, eller rettere til Slagelse - jeg skal over og besøge Casper, hvilket jeg glæder mig ualmindeligt meget til!
Har ikke set ham i næsten et år, så det bliver dejligt at tilbringe et par dage med ham.

Mit liv er begyndt at køre på skinner igen, de mennesker der igennem mit liv har betydet mest for mig, dem jeg har de bedste minder med, og dem jeg har det sjovest med, er endelig alle sammen tilbage i mit liv, hvilket føles fantastisk.

Maria, Casper & Amanda.


Jeg har fået nye leggins og er kommet frem til: Du ved du har korte ben, når du kan bruge 3/4 leggins (altså den til knæene), som lange leggins!


Her er nogle billeder af min nye neglelak og nye øreringe:




Mojn, jeg skal afsted!!!!

1 kommentar:

  1. God tur, til Slagelse.
    Kom godt hjem igen til lille far og mig.

    :))

    SvarSlet