fredag den 15. juli 2011

Venice, work & sweetness..

Jeg er burde virkelig have et rap over fingrene med en pegepind, ligesom i gamle dage, for jeg er da godt nok en røv til at få opdateret min blog! ö
Jeg bukker mig i støvet og undskylder - undskyld ...

Nå, men jeg lovede jo en opdatering omkring min tur til Italien, med min dejlige familie..


Nic synes vi kører stærkt! :'D

 Badelandet


Min søde familie. :')


Stranden ved campingpladsen..



Murano glas :')


Alt i alt, så havde jeg en fantastisk tur til Venedig, det var ubeskriveligt!
MEN.. "Italien er kendt for deres pizza'er"... Jaaaa, kom igen da! Bunden på pizza'erne er tyndere end en pepperoni skive! - SØLLE!!!!

Men nu er jeg kommet hjem, og vi starter da bare lige hårdt ud igen..
Da jeg kom på arbejde i mandags, fandt jeg ud af at jeg skal arbejde hver eneste dag (undtagen weekenderne), de næste tre uger, hvilket jeg også har gjort denne uge.. Jeg mistænker lidt det faktum at jeg har arbejdet så meget, at jeg ikke har haft overskud til at opdatere min blog! ("#¤""#"FORBANDEDE ARBEJDE!!"#¤"#%")
Ej, men det er egentlig fint nok, så kan jeg få tjent nogle mooooney, så jeg kan få de forskellige ting, deriblandt min tatovering, og værelses'ændring :'D

Jeg har også være sammen med Maria i søndags, hvilket var suverænt, hendes far havde fødselsdag, skide hygge med lækker grill mad om aftenen! Nå, men ja, igen tog jeg min baby med, og fik taget en masse billeder:


Singstar! :'D
I know you hate me now babe, but I love this pic!

Uadskillelige. <3


Det var sjaaaaaw :'D !



God aften/nat til jer alle ;)
- Mooooojn!

2 kommentarer: