mandag den 18. juli 2011

Work, work, work ..

Jeg laver ikke andet end at arbejde for tiden, hvilket udmatter mig..
Kan godt mærke at jeg trænger til at få vendt mit døgn tilbage til det normale, at jeg ikke er oppe til kl 2 om natten, også først står op kl 11.. Ikke skide smart ..

Nu har jeg i alt kun 14 vagter tilbage, før det går over til det gamle skema igen, men jeg har så også kun 24 dage tilbage af min sommerferie før jeg begynder i 3.g .. Damn, den her ferie er forsvundet mellem fingrene af mig :o ! 

Nå men - efter at have brokket mig i dagevis på Facebook over at alle andre end jeg havde været inde og se Harry Potter 7 part 2, så valgte mor og far at ændre deres billetter, så jeg kunne komme med dem - yay.
(som tidligere nævnt - mor og far er gud. :'D )

(Begejstrings billede.....)

Når ja, Maria den skank forlader mig på onsdag. Ja, jeg hader hende for det.
Hun rejser lige tre uger til Færøerne, for det første, så er jeg bare sleeeet ikke misundelig eftersom jeg savner det, HELT VILDT! - Var for to år siden deroppe sammen med hende, jeg savner hendes søde familie og den hyggelige stemning der er overalt deroppe!
For det andet, så kan du ikke bare tillade sige at rejse fra mig i tre uger? Hvem skal jeg nu træne amok med? Helt ærligt.. dumme dumme Maria ..

Lige apropro træning, kostomlægning og vægttab - når ja, så har jeg tabt mig ni kilo i alt ;)
På omkring 6 uger! Jeg er så glad! Glæder mig bare til det er endnu mere!

Har aftalt med Maria at når jeg har tabt tyve, så skal vi ned og shoppe for tusind kr. hver! Det glæder jeg mig til, bare shoppe lidt amok!
Så lige noget heeeeelt andet - er begyndt at snakke med Amanda igen, efter et halvt år hvor vi næsten ikke har snakket, skal ses med hende på torsdag - det bliver dejligt! 

Hvad kan jeg mere sige? Når ja, jeg har glemt at ligge et billede ind af den smukke maske jeg købte i Venedig, so here it comes: 



Jeg synes den er ufattelig smuk, men jeg er også en meget stor fan af blå - i sær dén blå farve :D 

Nu sidder i sikkert og tænker: "Og hvad fanden vil du så bruge den til?" ..
Jo, nu skal du bare høre - jeg har tænkt mig at hænge den op på min væg, som et minde om en fantastisk og smuk tur til Italien. Det var helt klart en tur jeg ville på igen! 

Jeg sad og redigerede billeder den anden aften, og jeg blev ret glad for resultatet .. 

Jaaaa, det er så mig, og ja, jeg ved godt rygning kan dræbe og alt det der..
Men hey? Du lever kun en gang, næste gang du går over vejen, kan det være du bliver kørt ned af en turbosnegl, får et dødeligt kys i panden og dør, så hvorfor ikke nyde tiden mens vi har den? (;


Nå, jeg vil slutte for nu! 

Bare altid husk; Sigt efter månen, rammer du ikke, så ender du blandt stjernerne!

1 kommentar:

  1. Når Maria og du skal handle sammen, fordi DU har tabt dig tyve kilo, skal DU så betale tøj for tusind kroner pr. næse eller kun for dig ??

    Din maske er smuk, min er smukkere !!! Den klæder dig, men jeg kan godt forstå den skal op på væggen og hænge for jeg synes også det var en skøn ferie i Italien.

    Knus Mor

    SvarSlet